Kiedy w czasie popołudniowego powrotu z biura

Kiedy w czasie wieczornego powrotu z biura ulatuje z nas stres całego dnia i pośród pobolewania głowy i bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć biegać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co wtedy czujemy to zdołowanie. A rano cała sytuacja nakręca się kamagra
od nowa. Noworoczne przyrzeczenia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, funkcjonujemy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, sporo od siebie wymagamy. Zazwyczaj za dużo oraz za szybko i to przeważnie stoi nam na przeszkodzie do wdrożenia w życie przemian.
impotencja1
Jeżeli rozmyślamy o zdrowym żywieniu wyobrażamy sobie ascezę z „zieleniną” i odwiecznym uczuciem tęsknoty za poprzednimi smakołykami, jeżeli rozmyślamy o treningu fizycznym to zakładamy, iż musimy wkomponować te długie treningi na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tej kalkulacji, że w tygodniu już nie będzie chwili na sen, a przecież odpoczynek też jest ważny dla zdrowia… I w ten sposób nie rozpoczynamy żadnych zmian, a nasza frustracja rośnie.
Najistotniejsze, to powiedzieć sobie jasno: lepsza malutka zmiana niż żadna. Znajdźmy kwadrans dziennie albo pół godziny 3 razy w tygodniu, żeby się ruszyć z fotela – wybrać się na spacer, przesiąść się z auta do komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, pójść na basen czy squasha z przyjaciółmi. A może popróbować czegoś, czego jeszcze nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dostarczać nam radości! Zadbajmy także o strawę i ustalmy sobie jakieś dni w
erekcja
tygodniu, w które będziemy spożywać potrawy w wersji lekkiej – np. w określone dni mniej kawy, zero fast foodów czy jedzenia po 20tej. Kreśląc sobie realistyczne cele zyskujemy podwójnie: wprowadzamy prawdziwe zmiany do własnego życia oraz budujemy szczere chęci na kolejne! Czasami już nawet nieznaczne modyfikacje planu tygodnia zapewniają namacalną poprawę stanu życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej i mamy więcej energii, którą należałoby w przyjemny sposób wykorzystać…

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tania levitra

Zanotowałeś pierwsze objawy choroby – co musisz uczynić?

Przełam lęk i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, żebyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oceni stadium choroby i wskaże właściwego fachowca – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności z erekcją są całkowicie uleczalne!
Typowe leczenie prowadzone jest głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową dietę

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami oraz warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto jeść czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest rygorystycznym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swojego menu dań z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa bardzo źle na twój organizm i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące problemy, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich brzydkim zapachem. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz żenujących sytuacji między wami, również w sypialni. Rzecz jasna jako palacz z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, żebyś oprócz diety czynnie praktykował sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg albo zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek ma obecnie kłopoty (nawet w przypadku, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra tanio

9 rad na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma wypróbowanymi sposobami na to, żeby bardziej Ci się chciało oraz żeby twoja i partnerki satysfakcja ze stosunku była znacznie większa.

Przedstawiam parę prostych rad, aby w twoim łóżku zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj swoją kobietę
Jeżeli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wydzielać hormony, które wzmocnią waszą więź. Badania prowadzone w USA udowodniły, iż kontakt fizyczny ożywia produkowanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zespala pary ze sobą. Wynik jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć ochotę na łóżkowe igraszki.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Godzina spędzona na słońcu może powiększyć ilość testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o sześćdziesiąt dziewięć procent – tak twierdzą badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Ponadto promienie słońca obniżają poziom melatoniny, hormonu, który obniża płodność oraz apetyt na seks. Solarium też daje takie rezultaty.
3. Oglądaj filmy o miłości

Zgodnie z tym co głoszą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, że mężczyzna będzie bardziej romantyczny oraz troskliwy. Ustalili oni, iż filmy romantyczne zwiększają poziom progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost libido – aż o 10 %. Największym twoim problemem będzie odszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie usnąć.
4. Ziewaj ziewaj
Ziewanie i erekcje są nadzorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, kiedy pojawi się taka potrzeba. Oprócz tego ziewanie sprawia, że czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka napływa więcej krwi.

5. Spożywaj ekstrakt z owocu granatu
Codziennie konsumuj szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, potencja
iż owoc ten usprawnia przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego sprawia, że całujesz z większą namiętnością.
6. Otocz się wonią wanilii

Zapach wanilii skutecznie wzmacnia transport krwi do penisa – tak mówią badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które odprężają i pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wyzwalanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że kupowanie lodów waniliowych jest o wiele mniej przykre niż wyposażanie się w środki na potencję.
7. Jedz zdrowo
Jeżeli facet je zbyt mało cynku, jego ciało wytwarza mniej testosteronu. Z tej przyczyny powinno się włączyć do diety sporo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij także o witaminie C, która zwiększa poziom oksytocyny w organizmie i wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Rzuć papierosy

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może doprowadzić do zwężenia naczyń krwionośnych, hamując napływ krwi do członka. Pewne badanie wykazało, iż spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, iż wzwody staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy także o innych ujemnych aspektach palenia, np. nieświeży oddech, żółte zęby i zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie kamagra