Męska bezsilność

kormoran 55r16

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tania levitra

Zanotowałeś pierwsze objawy choroby – co musisz uczynić?

Przełam lęk i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, żebyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oceni stadium choroby i wskaże właściwego fachowca – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności z erekcją są całkowicie uleczalne!
Typowe leczenie prowadzone jest głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową dietę

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami oraz warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto jeść czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest rygorystycznym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swojego menu dań z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa bardzo źle na twój organizm i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące problemy, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich brzydkim zapachem. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz żenujących sytuacji między wami, również w sypialni. Rzecz jasna jako palacz z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, żebyś oprócz diety czynnie praktykował sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg albo zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek ma obecnie kłopoty (nawet w przypadku, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra tanio